Informacje ogólne
1. Sklep internetowy elzakup.pl umożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem sieci Internet zgodnie z niniejszym regulaminem
2. Sklep prowadzony jest przez firmę ELMAT.
3. Zakupów w naszym sklepie internetowym można dokonać poprzez rejestracje (zostanie stworzone konto użytkownika, które będzie dodatkowo zabezpieczone hasłem). Zamawiający zobowiązany jest do podania swojego adresu zamieszkania, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail w celu potwierdzenia zamówienia.
4. Rejestracja klienta jest jednoznaczna z wyrażeniem zgody na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym. Przekazanie danych następuje na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 803 z póz. zm.)
5. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia zadania do zaprzestania ich dalszego wykorzystywania, oraz likwidacji konta użytkownika.
6. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe przeprowadzenie procesu zamawiania (wypełnienia wszystkich wymaganych pól).
6a. Firma ELMAT zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny.
Przedmioty transakcji
1. Przedmiotami transakcji, są towary zamieszczone na stronie sklepu internetowego elzakup.pl, jak również towary, które zostały nabyte na drodze zapytania ofertowego po cenie ustalonej z obsługą sklepu.
2. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w bazie naszego sklepu są wyrażone w wartościach brutto (z podatkiem VAT) w PLN.
3. Produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte pełna gwarancja producenta.
4.Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
Zamówienia
1. Klientem sklepu możne być wyłącznie osoba pełnoletnią, fizyczna lub prawna niezależnie czy prowadzi działalność gospodarcza czy tez nie
2. Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
3. Zamówienia realizowane są:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-15.00
4. Klient po złożeniu zamówienia otrzymuje automatyczny e-mail potwierdzający fakt złożenia zamówienia oraz jego specyfikacje. Zamówienie zostaje przyjęte w momencie wysłania przez obsługę sklepu internetowego odpowiedniego "statusu zamówienia". Wysłanie statusu jest jednocześnie potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedażny pomiędzy Klientem a firma ELMAT
5. Statusy zamówienia w sklep internetowym elzakup.pl
Nowy | informacja dla klienta że proces zamówienia przeprowadził pomyślnie |
Kompletowanie | kompletowanie produktów - akceptacja zamówienia przez sklep |
Oczekuję na płatność | nie dotyczy gotówki przy odbiorze |
Zapłacone / w realizacji | zaksięgowanie wpłaty przez bank |
Oczekuję na kuriera | paczka zapakowana, czeka na odbiór przez kuriera |
Wysłane | realizacja zamówienie zakończona, paczka została wysłana |
Wysłane częściowo |
wysyłka częściowa zamówienia, brakujący towar zostanie wysłany w kolejnej paczce |
Anulowane | zamówienie anulowane na prośbę klienta lub braku kontaktu / płatności |
Zwrot | zamówienie zostało zwrócone do sklepu |
6. Przedmiotem umowy jest towar, który klient zamówił w procesie zamawiania.
7. Przy zamówieniu w którym Klient wybrał formę płatności: przelew; sklep internetowy elzakup.pl przystąpi do wysyłki skompletowanego towaru tylko i wyłącznie wtedy, gdy zostanie zaksięgowaną wplata na koncie firmy.
8. W przypadku niejasności sklep możne kontaktować się telefonicznie z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia oraz uzyskania niezbędnych informacji na jego temat.
9. Firma ELMAT może po akceptacji Klienta realizować niekompletne zamówienia.
10. O brakach towarowych lub ewentualnych problemach z realizacja zamówienia, klient jest zawsze powiadamiany drogą elektroniczna lub (w szczególnych przypadkach) telefonicznie .
11. W przypadku zamówień towarów o niestandardowych i zróżnicowanych wymiarach, wysyłka możne zostać podzielona na dwie paczki wysłane tym samym spedytorem (celem takiego rozwiązania jest zaniechanie uszkodzenia przesyłki). W razie podziału , klient jest zawsze powiadamiany o tym fakcie. (dodatkowy koszt każdej podzielonej paczki ponosi klient).
Koszyk
1. Wprowadzenie do koszyka wybranego towaru nie jest jednoznaczne z jego zakupem .
2. Towar znajdujący się w koszyku pozostaje własnością sklepu internetowego elzakup.pl aż do momentu zakończenia procesu wysyłki (potwierdzeniem tego faktu jest wysłanie statusu 'Wysłany')
3. W koszyku dokonuje się wyboru formy płatności oraz rodzaju dostawy. Klient z poziomu koszyka może modyfikować ilość zamawianych towarów oraz (w przypadku posiadania kuponu rabatowego) wprowadzać otrzymany kod bonusowy [dotyczy tylko zarejestrowanych klientów].
Formy płatności
1. W chwili obecnej sklep internetowy elzakup.pl preferuje następujące formy płatności:
- Przelew na konto
Firma Elmat Sp. J.
ul. Kwiatkowskiego 2
37-450 Stalowa Wola
PEKAO SA 79124027991111000038461679
- Za pobraniem*:
Klient dokonuje zapłaty przy odbiorze przesyłki.
* Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należny podać nr zamówienia (numer ten jest
wyświetlany podczas akceptowania zamówienia)
Dostawa
1. Dostawy towarów zamawianych w sklepie internetowym elzakup.pl realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Termin dostawy zamówionych towarów zależny od jego dostępności, (o dostępności klient jest powiadamiany wraz ze zmianami statusu oraz indywidualnie). Najczęściej zamówienia realizowane są od 2 do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia
3. W chwili obecnej sklep internetowy elzakup.pl preferuje następujące formy dostawy:
- Dostawa Kurierem DPD,
4. Koszty przesyłki pokrywa zamawiający (tabela kosztów znajduje się w zakładce Koszty Transportu)
5. W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika, nabywca ma obowiązek sprawdzenie stanu przesyłki i jej zawartości w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej, zamawiający zobowiązany jest do wykonania aktu staranności wymaganego przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póz. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności sporządzania przez przewoźnika protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.
6. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwila pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem, użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru.
Zwroty
1. W chwili odbioru przesyłki Nabywca powinien sprawdzić ewentualne uszkodzenia, oraz skontaktować się z obsługa sklepu internetowego.
2. Podstawą reklamacji (lecz nie zawsze) jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę w formie spisanego przez kuriera protokołu. W przypadku, gdy Przewoźnik odmówi podpisania protokołu, nie należy przyjmować ani kwitować przesyłki i niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem.
3. Podczas kupowania towaru nie można sugerować się zdjęciami opisywanego towaru, gdyż może ono odbiegać od rzeczywistych parametrów. Sklep uwzględnia tego typu reklamację na korzyść kupującego a koszty przesyłki pokrywa kupujący.
4. Reklamowany towar będzie przyjmowany Zgodnie z Ustawa z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, jednak tylko wtedy, gdy produkt nie został w żaden sposób zniszczony. Kupujący ma prawa taki towar rozpakować wypróbować. O chęci zwrotu towaru należny poinformować sklep elzakup.pl który udzieli informacji o adresie zwrotu towaru. Zwrócony towar najlepiej zaopatrzyć w dowód zakupu (nie jest to konieczne). Sklep elzakup.pl gwarantuje zwrot wartości produktu. Zwrot środków nastąpi przekazem pocztowym lub na konto bankowe w formie przelewu.
5. Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt Klienta. Klient zobowiązuje się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu, dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep określonego produktu , zostaje zwrócona wartość zamówienia.
Reklamacje i gwarancje
1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancja. Dbamy o to, aby nasze towary były najwyższej jakości, ale może się zdarzyć, ze po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś wady techniczne. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się z obsługa sklepu internetowego w celu omówienia sposobu wymiany na produkt pełnowartościowy, zamiany na inny lub (gdy nie będzie innych możliwości) zwrotu pieniędzy.
2. Koszt zareklamowanej przesyłki objętej gwarancją ponosi klient
Postanowienie końcowe
1. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z deklaracja, ze Klient zapoznał się z regulaminem Sklepu.
2. Dołożyliśmy starań, by informacje zawarte na stronach sklepu były zgodne z prawdą i aktualne, jednak informacje te nie są objęte jakakolwiek gwarancją. Istnieje jedynie niewielkie prawdopodobieństwo, ze opisy umieszczone na stronach sklepu lub zdjęcia (a w szczególności kolory oferowanych produktów) mogą nieznacznie odbiegać od wyglądu w rzeczywistości .
3. Przeznaczenie produktów jest wyłącznie określone w ich instrukcjach obsługi i zastosowania. Sklep elzakup.pl nie będzie w żadnym wypadku odpowiedzialna wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu użytkowania oferowanych przez nas towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikłe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcja obsługi ogranicza się do warunków gwarancyjnych udzielonych przez producenta, dystrybutora lub importera danego towaru.
RODO
Kto jest administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych jest Firma ELMAT A. Seweryn, A. Wójtowicz sp.j. ul. Kwiatkowskiego 2, 37-450 Stalowa Wola
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?
Twoje dane przetwarzane są przez nas w celu: realizacji umów, świadczenia usług oraz w celach marketingowych. Nie podejmujemy automatycznych decyzji na podstawie zgromadzonych danych.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych?
Dane przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 RODO:
- na podstawie wyrażonej zgody,
- w celu zawarcia oraz realizacji umowy,
- w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
- w przypadku prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora.
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane ?
Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji umowy sprzedaży i przedawnienia roszczeń z niej wynikających oraz do czasu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych lub do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie.
Komu przekazujemy Twoje dane ?
Twoje dane mogą zostać przekazane naszym pracownikom, podmiotom: zapewniającym wsparcie narzędzi oraz systemów informatycznych, realizującym przesyłki, zapewniającym nam obsługę prawną, zajmującym się naszymi finansami, odpowiedzialnym za profesjonalne niszczenie dokumentacji. Twoje dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Jakie są Twoje prawa w stosunku do danych?
Masz prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Z kim kontaktować się celu realizacji swoich praw?
Szczegółowe informacje uzyskasz pod adresem mailowym: elzakup@elzakup.pl
Firma Elmat
A. Seweryn, A. Wójtowicz Sp. J.
ul. Kwiatkowskiego 2
37-450 Stalowa Wola
NIP: 865-10-06-657